Inledning
14/9 Tisdag.
16/9 Torsdag.

15/9 Onsdag.

=>

Denna sista dag i Las Vegas har vi vikt enbart för att kolla "Factory Outlet" och andra varuhus inför hemresan. Så har vi gjort vi gjort föregående resor och så gör vi även nu. Vi har köpt vinterjackor, skjortor, byxor och sockor till mycket bra priser. Kläder i samma kvalitetsklass kostar allra minst 2-3 gånger så mycket hemma. Samma sak gäller för t.ex. verktyg. Men man får lov att kolla runt. För visst finns även butiker som är skitdyra. Här finns butiker för alla samhällsklasser. För en svensk förefaller det konstigt att det går att sälja samma sak av samma kvalitet, till ett bra mycket högre pris på vissa ställen än på andra inom samma stad. Det förefaller som att amerikanarna sätter större vikt vid vad det är för logo på kassen än vad den innehåller. En del av dom skäms väl inför sina grannar om loggan inte är ståndsmässig.

=>

På aftonen stuvar vi och packat vårt bagage. Jag får nog skrota min rollbag/kabinväska när jag kommer hem. Det är tredje gången den är med till USA, och det har satt sina spår. Jag har repat den förr, men det är nog inte lönt längre eftersom det nu är dragkedjan som börjat gå sönder. Får lita på att spännbanden håller ihop väskan till dess att vi kommer hem.

Inledning
14/9 Tisdag.
16/9 Torsdag.