Inledning
30/8 Tisdag.
2/9 Torsdag.

1/9 Onsdag.

=>

Resedagboken kommer fram igen först när vi sitter sitter på planet mellan Chicago och Las Vegas. Får försöka ha den mera lättillgänglig så det inte blir så långt mellan noteringarna. Det är snart 20 timmar sedan vi lämnade vår hemort bakom oss. Vi åkte hemifrån kvart i sex i morse, klockan är nu tjugofem minuter över ett på natten hemma. Lokal tid här är tjugofem minuter över fyra på eftermiddagen. Vi fick lunch mellan ett och två på eftermiddagsflygningen. Det var kyckling och den smakade vedervärdigt. Men jag var vrålhungrig och tryckte i mej allt. Anders lämnade det mesta av sin portion, även det tryckte jag i mej, trots att det började växa i munnen. Kan inte begripa att det går förstöra en kyckling så totalt. Middagen, en minipizza var däremot delikat.

=>

Nu har vi nått rummet på Motel 6 som ligger vid Boulder Station Hwy i Las Vegas. Detta Motel 6 tillhandahåller fri transfer till och från flygplatsen. I morron åker vi samma transfer tillbaka för att ta ut hyrbilen. Vi har nästan ett dygns vaka bakom oss. Måste få sova en natt först innan vi ger oss ut på egen hand. Anders har nog slumrat någon kort stund under atlantflygningen. Själv saknar jag förmågan att sova på flyg. Vi ska nu gå och lägga oss. Klockan är fyra på morgonen hemma och sju på aftonen här. God natt!

Inledning
30/8 Tisdag.
2/9 Torsdag.